STAP 1:
Eerst brengen we in kaart welke kanalen aanwezig zijn. Daarna bepalen we of deze relevant zijn en kijken we of er nieuwe kanalen aan toegevoegd moeten worden.
Gaat het jou duizelen bij alle termen die met online marketing te maken hebben? Heb jij onvoldoende tijd en capaciteit om zelf regelmatig op de juiste manier bezig te zijn met je online kanalen? Maar realiseer jij je wel dat je in deze tijd veel kansen laat liggen als je er geen aandacht aan besteed? Dan kan GWMD Marketing veel voor jou betekenen!
Niet elk bedrijf heeft de mogelijkheid om maandelijks duizenden euro's te besteden aan online marketing. Toch is het van essentieel belang om op de juiste wijze aanwezig te zijn op de voor jouw noodzakelijke kanalen en een consistente merkboodschap uit te dragen.
Of het nu gaat om je website, je Facebook-pagina, lokale onlineadvertenties, LinkedIn-profiel, of bijvoorbeeld je Google Mijn Bedrijf-vermelding, zodra potentiële klanten of opdrachtgevers deze kanalen bezoeken, moeten ze jouw merkverhaal versterken. Bovendien dient alle belangrijke informatie aanwezig en actueel te zijn. Het verwaarlozen van deze kanalen wordt uiteindelijk altijd duurder betaald.
Heb je eindelijk die bezoeker op je website… haakt deze weer af vanwege moeilijk vindbare content, technische problemen of een totaal verkeerde interpretatie van jouw merk. En dit terwijl de website een van de meest cruciale kanalen is om jouw merk te laten groeien.
Problemen ontstaan vaak al bij het verkeerd inrichten van de online kanalen. Te vaak zien we dat belangrijke kanalen niet aanwezig zijn, te weinig aandacht krijgen, kansen onbenut blijven en dat het onduidelijk is wie deze kanalen beheert. Vaak zijn ze zelfs ook nog eens gekoppeld aan persoonlijke e-mailadressen van werknemers. Als deze werknemers vertrekken, ontstaan er pas écht uitdagingen en gaat belangrijke data verloren.
GWMD neemt de organisatie, inrichting en het beheer van jouw onlinekanalen graag uit handen. Dit doen bij de externe kanalen als volgt:
Eerst brengen we in kaart welke kanalen aanwezig zijn. Daarna bepalen we of deze relevant zijn en kijken we of er nieuwe kanalen aan toegevoegd moeten worden.
Nadat we in kaart hebben gebracht hoe de toegang en koppelingen geïmplementeerd zijn gaan we alles centraal organiseren waardoor er binnen je organisatie de gewenste duidelijkheid komt.
Tenslotte gaan we alle kanalen optimaal inrichten en voorzien van het juiste merkverhaal, dit zijn niet alleen de teksten maar ook belangrijke bedrijfsinformatie, foto’s, logo en overige huisstijlelementen.
Zodra alle kanalen er weer netjes bij staan is het natuurlijk belangrijk dat deze kanalen ook beheerd worden en up to date blijven. Dit doen we graag!
Het beheer van de website mag natuurlijk niet vergeten worden. Een website is een niet te missen onderdeel voor elke onderneming. Groot of klein. De website is doorgaans hét uithangbord van je organisatie en moet de juiste indruk achterlaten bij je bezoekers.
Met GWMD als centraal aanspreekpunt zorg je ervoor dat alles voor jouw website geregeld wordt. Of het nu gaat om aanpassingen, plaatsing van nieuwe content, het implementeren van nieuwe onderdelen of bijvoorbeeld als schakel tussen het bedrijf en andere (technische) partijen. Breng het bij GWMD onder en je hoeft je er geen zorgen meer over te maken.
Ook kunnen we zorgen voor het verhogen van de vindbaarheid, het verbeteren van de gebruikerservaring of het optimaliseren van metingen en conversies. Daarnaast maken we statistieken inzichtelijk en begrijpelijk. Met onze specialismes voegen wij de daad bij het woord!